Despre păr şi alte puncte de reper

Iubesc părul femeilor. Când e lung şi drept pe capul unei femei înalte mă opresc şi îl admir de parca femeia n-ar merge pe stradă, ci ar defila pe scenă.

Dar şi mai mult mă înfior când abia îi atinge umerii şi e puţin cârlionţat. Dacă e şi brunet, mă topesc în admiraţie. Mi-e parcă teamă să bag degetele printre fire, de teamă să nu le smulg, dar când din întâmplare părul ei mi se atige de faţă, de antebraţ, de şolduri senzaţia îmi rămâne mai vie în cap decât amintirea scurtă a unui sex oral.

Când văd un breton şi restul părului scurtat până mai jos de urechi sau prins în coadă nu mă pot abţine să-i zâmbesc duduii, chit că, anatomic vorbind, nu prea sunt cababil să zâmbesc.

Dar nu mă sperie nici părul scurt şi tuns asimetric. O eventuală şuviţă de trei ori mai mare ca restul mă paralizează şi mă face să mă holbez duios şi aproape impudic.

Evident, nu mă dau în lături nici când părul este tuns periuţă sau chiar lipseşte cu desăvârşire. Dacă femeia este tunsă numărul unu şi a binecuvântat-o hazardul cu urechi clăpăuge sunt cucerit din start. Dacă mai are şi buze mari şi pline, declar cu mâna pe inimă că nu există femeie mai pupabilă pe pământ.

Acestea fiind spune, mărturisesc, totuşi, că indiferent ce şampon, balsam, ulei de măsline, nuanţator, hairstylist, vopsea hrănitoare cu Omega 3, jojoba, Z factor, aloe, urzică sau sparanghel folosiţi, doamnelor, tot la curul şi ţâţele voastre mă uit mai întâi.

4 responses to this post.

  1. Posted by Diana M on 02/06/2011 at 12:57

    🙂 sinceritatea ta ma omoara, dan – alexandru radu

    Apreciază

    Răspunde

  2. nu exista spatii intre cratima dintre dan si alexandru, picaciu. e dan-alexandru radu, nu dan – alexandru radu

    Apreciază

    Răspunde

  3. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Apreciază

    Răspunde

  4. excelent!!! bravo!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

