O poveste mai puţin drăguţă cu pisici

Florence

Aveam pisica asta şi n-o aveam… O botezasem Florence, pentru că era înflorată şi reuşisem, momind-o ocazional cu câte ceva de mâncare, să o fac să sară la mine pe pervaz (stau la parter). Îi plăcea mâncarea, îi plăcea şi când o mângâiam, chit că avea toate inhibiţiile unei pisici maidaneze, iar când am reuşit să o bag în casă s-a comportat civilizat, fără să facă stricăciuni.

Totuşi n-am apucat niciodată să o transform în pisică de casă, pentru că exact când credeam că poate face pasul de la pisică liberă, la pisică de poală, o apucau căldurile şi, nu ştiu de ce dracului, toţi motanii din cartier o fugăreau numai pe ea, chit că mai erau şi alte pisici pe lângă bloc.

După gang-bang-urile astea, Florence nu mai era aceeaşi pisică, îşi amintea doar vag că la mine în casă e cald şi bine şi trebuia să treacă câteva săptămâni în care o momeam cu mâncare pentru a o determina să-mi sară iarăşi pe pervaz. Însă atunci intervenea altă chestie, pentru că în momentul în care se îmblânzea, deja era gravidă în ultimul hal şi, cum nu voiam să fete pe sub vreun fotoliu, abandonam eu proiectul de a face din ea o mâţă cinstită.

Şi-aşa au trecut câţiva ani în care tot îmi propuneam să o castrez, dar, pentru că sunt regele procrastinării, atunci când nu mă iau cu alte treburi, Florence continua să fie ba pisică de pervaz, ba jucărie sexuală pentru toţi motanii din Drumul Taberei.

Mi-am amintit toate astea în momentul în care Florence, încă neintrată în călduri, se întindea ca un arc pe covorul meu, torcând cu bale, şi mi-am zis: „La naiba, nu mai sunt un copil, am 31 de ani, este momentul să demonstrez că sunt un om responsabil”, aşa că am luat pisica în braţe şi i-am zis: „Florence, fată, chiar azi o să te ducă tac-tu la veterinar să te castreze”.

Eram împăcat cu mine însumi şi singura problemă pe care o întrevedeam era că nu aveam o cuşcă de-aia pentru pisci în care să o transport. N-am vrut să amân însă treaba până să fac rost de una. Mi-am amintit că o băgasem cândva pe Florene într-o sacoşă ca să o cântăresc şi nu numai că nu protestase, dar chiar începuse să toarcă înăuntru, iar când am scos-o m-a privit cu reporşul unui prunc smuls din burta mamei.

Aşa că am luat pisica, am băgat-o într-un rucsac mai vechi şi m-am pregătit de castrare.

Pe urmă, nu ştiu cum să vă explic exact ce s-a întâmplat… Cert e că m-am luat cu treaba şi cu altele… Nu ştiu exact câte zile au trecut, în orice caz, nu cred că se împliniseră două săptămâni, când mi-au căzut iar ochii pe rucsacul ăla, sprijinit de coşul de rufe murdare, şi mi-am dat seama că nu apucasem încă să ajung la veterinar…

Din rucsac nu se auzea nici „prrr”, nici „miau”, iar când m-am uitat mai bine am văzut că fermoarul era tras până la capăt.

„Dacă deschid fermoarul e posibil să găsesc pisica moartă”, mi-am zis, cântărind în acelaşi timp varianta de a nu mai deschide niciodată rucsacul ăla, în ideea că un echivoc e mai bun ca o conştiinţă încărcată.

Pe urmă m-am trezit. Ceasul de la radio pâlpâia, semn că peste noapte picase curentul, iar în timp ce mă frecam la ochi mi-am blestemat iarăşi subconştientul ăla de căcat care în loc să-mi hărăzească vise erotice, mă fute emoţional cu principii de fizică cuantică.

9 responses to this post.

  1. Posted by alenoi on 18/02/2014 at 23:27

    Cand am citit „povestea ” ta,sincer am inlemnit , Nu pot sa imi dau seama daca esti un om sau un …………..

    Apreciază

    Răspunde

  2. Posted by florica on 03/01/2015 at 0:33

    Mai putin draguta . astai crima cred ca esicdracu gol

    Apreciază

    Răspunde

  3. Posted by pisica on 03/01/2015 at 0:48

    Biata pisica

    Apreciază

    Răspunde

  4. Şi încă n-am povestit cum am gătit-o şi servit-o apoi prietenilor mei…

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

