Sunt un om rău, rău, rău de tot!

Ţigăre

Terminasem cumpărăturile bio de Paşte şi fumam o ţigară sub streaşina mall-ului uitându-mă amuzat la tinerii trapezoidali care se fâţâiau prin ploaie prea cool ca să o ardă cu umbrela la ei pe vreme de potop.

Brusc mă simt învăluit de o umbră şi văd un nene pe la 130 de kile apropiindu-se cu un leu în mână şi clasica şi mârşava întrebare: „Aveţi o ţigară? Vă dau banii pe ea!”.

I-am cântărit propunerea câteva secunde şi, fără să mi se mişte un singur muşchi pe faţă, am scos o ţigară din pachet, i-am înmânat-o, după care i-am smuls leul ăla din mână şi l-am băgat în buzunar.

Am continuat apoi să mă uit impasibil în ochii omului, analizând efectele gestului meu cu o ferocitate de antropolog. Ar trebui să fii pictor pentru a descrie o aşa dezamăgire. Nici Takashi Shimura însuşi n-ar fi putut mima mai bine o aşa stupefacţie. Părea mai dezolat ca Sfântul Petru în faţa lui Iisus crucificat!

În cele din urmă s-a retras cu ţigara undeva în spatele meu şi a început să tuşească, să horcăie şi să flegmeze de parcă i-aş fi dat cianură. Pesemne că îi stătea mahoarca în gât…

Recunosc că nu m-am mai simţit atât de împlinit decât în ziua în care mi-am pierdut virginitatea…

 

 

 

One response to this post.

  1. :)) Nu se astepta sa ii iei banii.

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

